Monday, June 13, 2011

Βαρέθηκα, αγανάκτησα και βρίσκομαι καθημερινά στο Σύνταγμα. Έλα και συ

Βαρέθηκα
να πληρώνω μόνο εγώ ( αυξήσεις ΦΠΑ, έκτακτες εισφορές κλπ )
να πληρώνουν οι μικρο-συνταξιούχοι, οι εργάτες και οι πλούσιοι να ξεφεύγουν
να με κοροϊδεύουν ότι λεφτά υπάρχουν και συγχρόνως να με βάζουν στο ΔΝΤ
να μην έχω δουλειά,
να μην βρίσκουν δουλειά τα παιδιά μου που τα σπούδασα με θυσίες
να βρίσκουν δουλειά τα παιδιά τους πριν ακόμα τελειώσουν τις σπουδές τους
να έχω δώσει τόσα λεφτά για «δωρεάν» παιδεία
να δουλεύω για τις τράπεζες πληρώνοντας τόκους χωρίς ποτέ να μπορώ να ξοφλήσω
να αγοράζουν στραβά υποβρύχια και να τα βαφτίζουν ίσα
να βλέπω καθημερινά και άλλα σκάνδαλα και να μην παραιτείται κανείς
να μου παίρνουν την μια επιχείρηση μετά την άλλη και να το λένε εξυγίανση
να με κυβερνούν ψεύτες, κλέφτες και αλήτες που λένε πως φταίω εγώ για τη κρίση
να μην δικάζεται κανείς
να μην πηγαίνει κανείς φυλακή
να διαβάζουν τα παιδιά μου βιβλία από τρίτο χέρι
να κυκλοφορούν οι κλέφτες με Μερτσέντες και να καπνίζουν πούρο ενώ δήλωσαν άρρωστοι
να πληρώνονται μερικοί με 16 μισθούς και άλλοι να μην έχουν να φάνε
να τα ρίχνουν όλα στους μετανάστες ενώ φίλοι μου πήγαν μετανάστες
να μην παίρνουν χρήματα από την ΕΕ και να λένε πως λεφτά δεν υπάρχουν
να αυξάνεται η ανεργία γιατί δεν υπάρχει ανάπτυξη επειδή βγάζουν τα λεφτά στο εξωτερικό
να βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν για τροφή στους κάδους
να φτιάχνουν νόμους που τους συμφέρουν και μόνο (με πολλά παραθυράκια)
να βλέπω τρία συρτάρια για φακελάκια, ένα για εφορία, ένα για αστυνομία και ένα για το ΙΚΑ
να διορίζουν τους φίλους τους και μόνο
να πληρώνω φακελάκια ενώ έχω «δωρεάν» υγεία
να υπογράφουν υπέρογκες εργολαβίες και συμβάσεις (πχ 1,5εκ το σάιτ της Βουλής)
να πληρώνω φόρους και αυτοί να τους τρώνε σε μίζες
να αθωώνουν τους κλέφτες
να επικρατούν οι ψεύτες
να περιμένω να με σώσουν οι «αγορές», δηλαδή αυτοί που με δανείζουν και κερδίζουν από τη κρίση
να πουλάνε το πράσινο, μιλώντας για πράσινη ανάπτυξη
να πληρώνω φόρους για ασφάλεια, ενώ οι αστυνομικοί να πουλάνε πρέζα και προστασία
να μου χαρίζουν δάνεια, κάρτες και όταν τα πληρώνω να χρωστάω περισσότερα
να ξεπουλάνε την πατρίδα μου, να τους βλέπω και να κάθομαι
να δίνουν δάνειο στις τράπεζες ενώ δεν έχουμε λεφτά
να βλέπω πρώην πρωθυπουργό να πηγαίνει στο εξωτερικό να διδάξει οικονομία
να μην τιμωρείται ο συμμαθητής μου με το σκονάκι
να διορθώνουν συνέχεια το εκλογικό σύστημα κατά το δοκούν
να πουλάνε την ενέργεια, τους δρόμους, τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, το νερό
να μου μιλάνε για μνημόνια, ενώ εγώ βλέπω μνήματα
να με κοροϊδεύουν για μεσοπρόθεσμα ενώ προβλέπεται να αυξηθεί το χρέος της χώρας μου στο 190% του ΑΕΠ το 2015
να φταίνε οι τράπεζες και το κράτος να τις επιδοτεί
να μην υπάρχει μέλλον ούτε για μένα ούτε για την πατρίδα μου

Δεν θέλω πια να με εκπροσωπούν οι ψεύτες, κλέφτες, απατεώνες και οι «αγορές»

Αγανάκτησα και βρίσκομαι καθημερινά στο Σύνταγμα
ακούω άλλους να μου λένε τα προβλήματά τους που τελικά είναι ίδια με τα δικά μου
αναρωτιέμαι γιατί οι κυβερνώντες δεν βρήκαν λύση;
δεν μπορούσαν; δεν ήθελαν;
ή μήπως αυτή είναι η λύση και μας την επέβαλαν;
Εφόσον υπάρχει εξουσία, θα υπάρχουν πάντα εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι δεν θα υπάρχει ισότητα και δικαιοσύνη
Εσύ με ποια μεριά είσαι;
Πότε θα καταλάβεις πως η κρίση θα χτυπήσει τη πόρτα σου;
Πότε θα καταλάβεις πως λεφτά υπάρχουν μόνο για τις τράπεζες;
Πότε θα καταλάβεις πως όσα και να τους δώσουμε δεν θα ξοφλήσουμε ποτέ;
Πότε θα καταλάβεις πως ξεπουλάμε για να δώσουμε τόκους ενώ παίρνουμε και άλλο δάνειο;
Έλα και συ
Μαζί θα αντισταθούμε σε όλα αυτά
ΆΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΤΏΡΑ!
ΙΣΌΤΗΤΆ - ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ – ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ!
Ο μόνος αγώνας που χάνεται είναι αυτός που δεν δόθηκε ποτέ!

Η «Ψωροκώσταινα» έχει εκτός των άλλων, πρώτες ύλες
http://www.tovima.gr/science/article/?aid=382817#ixzz1DIxW7Hj8
και τρόφιμα για εξαγωγή
http://www.neatv.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=25235:-16-2142011&catid=17:2010-03-23-18-38-14&Itemid=116
γιατί να έχει έλλειμμα;

No comments:

Post a Comment